Kuidas parandada rasva poletamist, Mida pead tegema, et rasva pĂ”letada? đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„

Vastupanuharjutused Toonitud ja tugevate lihaste tagamiseks on hĂ€davajalik vastupanuharjutused, raskuste vĂ”i masinate kasutamine; need ei pĂ”le aga nii palju kaloreid ega glĂŒkoosi kui kardiovaskulaarsed. Ma tahan kaotada kaalu kiiresti, mis ei kahjusta tervist! VĂ€lista rafineeritud ja kiiresti imenduvad sĂŒsivesikud VĂ€henda vĂ”i vĂ€ldi rafineeritud sĂŒsivesikute tarbimist. Siis tuleb leida, kuidas kiirendada ainevahetust ja pĂ”letada kĂ”ht rasva ĂŒksustega nagu pillid.

KĂŒkitama jalad laiali ja kaal Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade pĂ”letamiseks jalgades Ärge unustage oma dieeti jĂ€lgida Harjutuse tĂ€htsus rasvade pĂ”letamiseks jalgades Ilma fĂŒĂŒsilise treeninguta on vĂ”imatu saavutada piisavat keharasva tarbimist ja lihaste optimaalset toniseerimist, seetĂ”ttu on see ĂŒleliigse rasvumise kaotamiseks selles valdkonnas hĂ€davajalik.

Selle saavutamiseks on vaja kombineerida sĂŒdame-veresoonkonna aktiivsus vastupanuharjutustega, see tĂ€hendab nendega, milles kasutatakse masinaid, raskusi vĂ”i seeriaid, mis töötavad meie enda kehaga.

Samuti on oluline, kuidas need kaks ĂŒhendame, nii et siin on pĂ”hjus. SĂŒdame- ja vastupanuharjutused - kuidas neid kombineerida? Kui teie eesmĂ€rk on pĂ”letada jala rasva vĂ”i mĂ”nes muus kehapiirkonnas, on oluline, et saaksite aru, kuidas sooritada mĂ”lemaid harjutusrĂŒhmi ja millal peaksite neid igaĂŒks sooritama.

Harjutuse tÀhtsus rasvade pÔletamiseks jalgades

Kardiovaskulaarne koormus Jooksmine, ellips, rattasĂ”it vĂ”i ujumine on ĂŒhed kĂ”ige tavalisemad sĂŒdame-veresoonkonna harjutused. Seda tĂŒĂŒpi tavad pĂ”letavad kaloreid ja suhkruid, kuid selleks, et need aitaksid meil rasva pĂ”letada, peame neid ka tegema suure intensiivsusega intervallid, see tĂ€hendab, et vaheldumisi mÔÔdukat rĂŒtmi intensiivsega vĂ”i sĂ€ilitage intensiivne rĂŒtm vĂ€hemalt 20 minutit. Seda tĂŒĂŒpi treeningud soosivad liigset hapnikku, mis on tarbitud pĂ€rast treeningut, selle lĂŒhend EPOC.

See tĂ€hendab, et kui oleme fĂŒĂŒsilise tegevuse lĂ”petanud, vajavad lihased taastumiseks hapnikku ja selle saavutamiseks kulutavad nad kaloreid mitu tundi vĂ”i tundi pĂ€rast treeningut.

kuidas parandada rasva poletamist parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste

Need selle aja jooksul tarbitud kalorid pĂ€rinevad eriti rasva ladestumine hoitakse kehas ja mitte glĂŒkoosiallikatest, mida kasutatakse siis, kui me trenni teeme, kuid mitte tingimata taastumise ajal. Vastupanuharjutused Toonitud ja tugevate lihaste tagamiseks on hĂ€davajalik vastupanuharjutused, raskuste vĂ”i masinate kasutamine; need ei pĂ”le aga nii palju kaloreid ega glĂŒkoosi kui kardiovaskulaarsed.

Miks me vajame neid jalarasva pĂ”letamiseks? Noh, kuna nende harjutuste kĂ€igus saadud liigne hapniku tarbimine pĂ€rast treeningut KOK on ĂŒsna suur kasutab Ă€ra kogunenud rasvavarusid hapniku tootmiseks, mida meie lihased peavad taastuma. Muidugi, mida intensiivsem on treening, seda rohkem rasva me hiljem pĂ”letame. Seda tĂŒĂŒpi harjutuste lĂ€biviimiseks ja heade tulemuste saavutamiseks on oluline: Tehke kordusi intensiivselt, ilma puhkamata ja seeriaid aheldamata.

Kui otsustate kasutada raskusi, on oluline, et kaal oleks sobiv. Harjutusel peaks olema kergeid raskusi, kuid see ei tohiks tÀhendada liiga suurt tööd, muidu kurnate lihase vÀga kiiresti Àra, riskides sellega, et teete end vigastatuks.

Nahaaluse rasva pÔletamise tunnused

Ärge kunagi treenige sama lihasrĂŒhma kaks pĂ€eva jĂ€rjest, alati on soovitatav iga treeningu vahele jĂ€tta ĂŒks pĂ€ev. KĂŒkid, ideaalne jalgade vastupanuharjutus NĂŒĂŒd, kui teil on alus jalgade rasva kaotamiseks, peaksite hakkama harjutusi praktikas rakendama. Sellisel juhul on kĂŒkid ideaalsed töötamiseks reied, tuharad ja alaselg, aidates toonust, pĂ”letada rasva ja parandada rĂŒhti.

Nende korrektseks teostamiseks peate oma tuharad hĂ€sti vĂ€lja vĂ”tma ja kummarduma, tagades, et pĂ”lved ei ĂŒletaks kunagi jalaotsi, sest ainult nii kaitsete oma liigeseid.

Enim KĂŒsimusi

Teeb 3 komplekti 10 kordust igaĂŒks puhkamata, seega optimeerite selle harjutuse rasvapĂ”letusefekti. KĂŒlgmine jalg tĂ”useb puusadele Kui otsite pĂ”letada puusa piirkonnas rasva ja kardetud kabuuridele maha lĂ”igatud, on see ideaalne harjutus. Heitke kĂŒlili ja tĂ”stke ĂŒlemine jalg, tehes 15 kordust. SeejĂ€rel vahetage kĂŒljed ja tehke veel 15 kordust vastassuunalise jalaga.

Puhkamata peaksite tegema 4 komplekti 15 kordust mĂ”lemal kĂŒljel. Sel moel tunnete, kuidas lihas intensiivselt töötab, mis tĂ€hendab tulevikus rasva kadu. Kui soovite teada, kuidas jalgadelt rasva kiiresti kuidas parandada rasva poletamist, peate meeles pidama, et puusale keskendunud harjutused ei saa puududa. Tugevate rasvavabade jalgade jaoks Jalade rasva pĂ”letamiseks mĂ”eldud harjutuste hulgas ei saa unustada ka kopse, kopse ega kopse, sest need sobivad ideaalselt koo reied ja tuharad.

Seda seetĂ”ttu, et need harjutused nĂ”uavad intensiivset lihaskoormust, mis vĂ”imaldab meil saavutada suurepĂ€raseid tulemusi. Toetage ĂŒhte jalga ettepoole, tagades alati, et teie pĂ”lv ei ĂŒletaks kunagi jalaotsa.

kuidas parandada rasva poletamist kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal

Siis peate minema ĂŒles ja pöörduma tagasi algasendisse. Peate esinema 3 komplekti 10 kordust mĂ”lemal jalal ja vahelduvad jalad, et puhata ĂŒhte, samal ajal kui te teist töötate. Pidage meeles, et rasvade tarbimise paremaks saavutamiseks on soovitatav seeriate vahel mitte puhata. Vertikaalne jalg tĂ”stab See pilateses laialdaselt kasutatav harjutus aitab töötage reie piirkonnas, Ă”nnestub vĂ”ita vastupanu ja tooni meie jalgadele, edendades samal ajal rasvumise tarbimist ja parandame oma vereringet.

Kuidas rasva pÔletada sammul

Heitke pikali matile ja tÔstke jalad nii kÔrgele kui vÔimalik, ilma pÔlvi painutamata. Hoidke seda poosi 30 sekundit, laske aeglaselt alla ja puhake 5 sekundit.

Korrake liikumist uuesti ja Ă€rge peatuge. Parim asi, mida teete 3 komplekti 30 sekundit. KĂŒkitama jalad laiali ja kaal Erinevalt tavalistest kĂŒkitustest, mis töötavad eriti reied ja tuharalihaseid, töötate ka avatud jalgadega kĂŒkituste korral reie sisekĂŒljed, mida tuntakse adduktoritena, mis on kalduvus rasva kogunemisele ja lĂ”tvusele. Raskuse kasutamine aitab muuta liikumise intensiivsemaks ja efektiivsemaks, saavutades paremaid tulemusi.

Selle harjutuse tegemiseks peate oma jalad laiali sirutama, tagumiku tagasi tooma ja veenduma, et pĂ”lved ei ĂŒletaks teie jalgade palli. SeejĂ€rel laske end alla ja naaske kiirete liikumistega algsesse asendisse, sooritades 20 kordust.

Valige vÀhemalt 2 kilo raskust ja tehke 3 komplekti 20 kordust, iga komplekti vahel on ainult 5 sekundit.

SĂŒdame- ja vastupanuharjutused - kuidas neid kombineerida?

Kas soovite oma jalgade mÀÀratlemiseks veel ĂŒhte treeningkorda? Sellisel juhul Ă€rge jĂ€tke kasutamata jĂ€rgmist linki.

  1. Kaalulangus uus lenox il
  2. NÔuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks - PÀhklid
  3. Kiire kaalulangus fat burner arvustused
  4. 3 viisi rasvade kiireks pÔletamiseks - Kaalu Kaotama

Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade pĂ”letamiseks jalgades Parimad kardiovĂ”imalused, kui mĂ”tlete, kuidas jalarasva pĂ”letada, on jalgrattasĂ”it, köie hĂŒppamine, elliptiline kihutamine, jooksmine vĂ”i ujumine. Kuid eesmĂ€rgil kĂ”rvaldada rasvumine, peaksite koolituse ajal jĂ€rgima jĂ€rgmisi juhiseid: Soojendage 5 minutit jooksulindil, kĂ”ndides kiires tempos ja nĂ”lval.

Selleks saate kasutada ka elliptilist.

Kuidas jalgadelt rasva pÔletada

Siis peate esinema vastupanuharjutuste sari. Oluline on alustada treeningut seda tĂŒĂŒpi harjutustega, et alustada jalgade lihaste tööd ja pĂ”hjustada kalorite tarbimist. Kui teie keha on juba "kuum", on aeg seda teha lĂ”peta kardiotreening.

Sooritage 2 vĂ”i 3 korda nĂ€dalas kardiovaskulaarseid harjutusi, millega saate sĂ€ilitada pidevat intensiivset rĂŒtmi; ellipsikujuline vĂ”i jalgratas on suurepĂ€rased alternatiivid.

Alati hoolitsedes selle eest, et teie rĂŒtm oleks teatud intensiivsusega, peaksite seda tĂŒĂŒpi kardiovaskulaarseid treeninguid tegema 30—45 minutit.

VĂ”ite valida kĂ”rge intensiivsusega intervalltreeningu ĂŒks vĂ”i kaks korda nĂ€dalas.

kuidas parandada rasva poletamist java kaalulangus kohv

Need seansid ei tohiks kunagi kesta kauem kui pool tundi ja tarklise lahuse maksimaalne kaalulangus retseptid alati hoidma mÔÔdukat tempot 2 vÔi 3 minutit. Siis saate tempot tÔsta ja hoida seda intensiivsemalt 30 sekundit, enne kui naasete mÔÔdukale tasemele jne.

Selleks vĂ”ite kasutada jooksulint, elliptilist, jalgratta- vĂ”i hĂŒppenööri alati, kui liigesed seda vĂ”imaldavad. The harjutused jalgade kuidas parandada rasva poletamist pĂ”letamiseks Need vĂ”ivad tunduda intensiivsed ja nĂ”udlikud ning tegelikult on nad selle rĂŒtmiga siiski oodatud tulemused ja saate jĂ€lgida, kuidas pideva tööga teie keha ĂŒsna kiiresti muutub.

Samal teemal

Kui soovite teada saada, millised on parimad sĂŒdameharjutused kehakaalu langetamiseks, siis Ă€rge jĂ€tke kasutamata seda ĂŒht oneHOWTO artiklit. Ärge unustage oma dieeti jĂ€lgida Seda tĂŒĂŒpi koolitust on mĂ”ttetu jĂ€rgida, kui otsustate iga pĂ€ev koju jĂ”udes sĂŒĂŒa rasva tĂ€is toitu, rĂ€mpstoitu, maiustusi ja suupisteid. Peate ka Ă”ppima kontrollida rasva olemasolu oma dieedil valides: Tervislikumad ettevalmistused: grillimisel, ahjus vĂ”i aurutades kĂŒpsetamine on parimad vĂ”imalused.

VÔimlemine Kuidas kiiresti rasva pÔletada Keharasva vÀhendamisel on palju eeliseid ja kasu tervisele.

Pange praetud toidud kĂ”rvale ja nĂ€ete, kuidas kogu keha teid tĂ€nab. Söö igal söögikorral sĂŒsivesikute asemel vĂ€rskeid köögivilju. Kui valite sĂŒsivesikute kasuks, eelistage alati tĂ€isteratooteid, nĂ€iteks riisi vĂ”i tĂ€isterapastat. Söö rohkem puuvilju ning vĂ€hem maiustusi ja saiakesi, kuna need on koormatud suhkru ja rasvaga.

Kuidas kiiresti rasva pÔletada

VÀhendage rasvade valkude, nagu vorstid, vorstid vÔi sobimatu liha, valimist ja valige lahjemad, nÀiteks kana, kalkun, tailiha vÔi veise lahjad jaotised ja kala.

Valige lihtsad ja tervislikumad toidud, mis aitavad teil korralikult sĂŒĂŒa, maitsega, kuid ilma liigse rasvata. KĂ”ik need soovitused kuidas parandada rasva poletamist teil muuta oma elustiili ja saate samal ajal tervislikult soovitud jalad ja kuju. Kui soovite lugeda rohkem artikleid, mis on sarnased Kuidas jalgadelt rasva pĂ”letada, soovitame teil sisestada meie Fitness kategooria. Loe Edasi.